TEÑO.. E DÉIXAME..

Teño o alma metida no mar

na capital das olas e nas rocas das rúas
nos crepúsculos agudos desta deriva

Teño o alma nesta canción de amor
o único mar que imaxino quítame o soño
cando ti asómasche e explícolle

onde che atopas e por que che canto

e sen esforzo o fume que sabe a certa melancolía .
Teño o alma descosida como unha rede arroxada
e un deserto tolo con varios portos.
Serán os días doces e amargos da soidade
os días en que o teu pano percorre o mar
e déixame tan pampo, tan resucitado.
 
 
26 de junio de 2006
Esta entrada fue publicada en MSN.

2 comentarios el “TEÑO.. E DÉIXAME..

  1. NO NAME dice:
    ja… paralelamente me leo… con que dislocada figura de las inquietudes… eres un bello, Aitor!…

    Me gusta

Responder

